SOUSTŘEDĚNÍ 2017

soustředění v KOLÍNĚ (25.-28.08.)

• fotogalerie
  • Soutředění v Kolíně se konalo od pátečního do pondělního večera, zúčastnilo se ho celkem 18 gymnastek a 6 trenérek. Holky si oživily některé prvky a spoustu nových si mohly vyzkoušet s dopadem do molitanové jámy, která je při tréninku těžších cviků prostě nepostradatelná.. Tréninky byly dvoufázové – dopolední a odpolední. Na oběd jsme chodily (sobota, neděle) do restaurace, která se nachází u zimního stadionu (cca 10 minut pěší chůze). V sobotu k večeru jsme navštívily pouť, kde se děcka řádně vyřádila 😉 Nové prvky gymnastek můžete vidět na našem facebooku nebo instagramu, také se pokusíme co nejdříve sestřihat, jako každý rok, kompletní videjko. V pondělí jsme za odměnu obědvaly (jako správní sportovci) PIZZU. Snídaně i večeře pro všechny zúčastněné připravily nejstarší holky – MOC JIM ZA TO DĚKUJEME! 🙂

Letní soustředění na Vystrkově – Hotel Orlík (12.-18.08.)

• podrobné informace a potvrzení o bezinfekčnosti ZDE
  • 1. denfotogalerie – Po příjezdu a ubytování holčiček v Hotelu Orlík se konal uvítací test (ten samý, srovnávací, se bude konat i poslední den). Rozstřídění do družstev probíhalo formou filmového festivalu, každá gymnastka prošla ve své róbě po červeném koberci a získala týmové tričko. Jednotlivá družstva si vybrala svá jména a zapsala je na klapku, která je zavěšena na nástěnce.
  • 2. denfotogalerie – Trénink je rozčleněn do několika sektorů – v 7:30 budíček, v 8:00 snídaně, od 9:00 společná rozcvička, 9-11:30 dopolední trénink (v polovině je svačina), 12-14:30 oběd a polední klid, od 14:30 indivindy rozvička, 15:00-17:00 tréninik (v polovině svačina), 17:15-18:15 vnitřní bazén, 19:30-20:00 týmové soutěže, po 20:00 hygiena a spánek.
  • 3.denfotogalerie – Dnes nám počasí přeje, a tak kromě baletní lekce (kterou vedla výborná lektorka Anetka Šlemendová) jsem strávili nějaký čas i ve venkovním bazéně. Od 19:30 začíná týmové zápolení, všechny týmy si vedou výborně.
  • 4.denfotogalerie – Celý den bylo horké počasí, a tak se týmové soutěže konaly v bazénu. Jednotlivé týmy nesou následující jména: Klapky, Filmařky, Mymoni, Šmoulinky; a mají za úkol si na posední večer připravit scénku vylosovaného žánru – komedie, tragédie, horor a Sci-fi. Dále chceme informovat rodiče, že se nám tu vyskytla jednodenní virózka (zvracení / průjem), několik gymnastek to má již za sebou.
  • 5.denfotogalerie – Dnes nám trochu sprchlo, takže ranní trénink proběhl pod střechou hotelu. Pomalu se blíží oběd a právě finishuje přednáška pana Skalníka, která se týká prevence (chování lidí v různých situacích), je to velmi zajímavé a poučné. Moc tímto panu Skalníkovi MOC DĚKUJEME! 🙂 Soutěže dnes budou vědomostního rázu, následované promítáním pohádky Balerína. Po pohádce si holčičky projdou stezku odvahy, kterou si pro ně připravují družstva Haničky a Káji.
  • 6.denfotogalerie – Poslední cvičící den je úspěšně za námi – už jen zítřejší závěrečné testování. Večer se konaly soutěže o nejhezčí účes/tanec/šaty a všemi očekávané filmové vystoupení. Vyhodnotili jsme výsledky jednotlivých týmů i úklid pokojů. Děti právě řádí na závěrečné diskotéce 😉
  • 7.denfotogalerie – Do 10:00 jsme vyklidili pokoje a proběhly srovnávací testy. Kolem 15:00 přijeli rodiče, naložilo se nářadí a hurá k sokolovně – tam ale dojel pouze malý počet rodičů.. tímto MOC děkujeme těm, kteří pomohli s vykládáním nářadí u sokolovny, Vaší pomoci si vážíme!